środa, 25 września 2013

PLAN BADAWCZY

IMIĘ
ZADANIE
ETYKIETA
CELE
ŹRÓDŁA
TERMIN
Agata Oleksy
Osiągnięcia

Starożytnych

cywilizacji

A
Znajdź informacje na temat osiągnięć i rozwoju Egiptu

6.10.13
Myślę więc jestem
C
Znajdź informacje na temat konfliktów i języków w Egipcie dawniej i dziś

15.10.13

Wiktoria Lichtarska
Osiągnięcia

Starożytnych

cywilizacji

A
Znajdź informacje na temat nauki i wynalazków Egiptu.

6.10.13
Myślę więc jestem
C
Znajdź informacje na temat konfliktów i języków w Mezopotamii
dawniej i dziś

15.10.13

Nicola Stanisławska
Osiągnięcia starożytnych cywilizacji.
A
Znajdź informacje na temat architektury i sztuki w starożytnym Egipcie.

6.10.13
Myślę więc jestem
C
Przeanalizuj jak wyglądała sytuacja społeczna w Mezopotamii i Egipcie, dawniej i dziś.

15.10.13



Joanna Fikus
Osiągnięcia starożytnych cywilizacji.
A
Znajdź informacje na temat architektury i sztuki w starożytnej Mezopotamii.

6.10.13
Myślę więc jestem
C
Przeanalizuj jak wyglądała sytuacja polityczna w Mezopotamii i Egipcie, dawniej i dziś.

15.10.13

Julia Dudka
Myślę więc jestem
C
Przeanalizuj, jak wyglądał
dzisiaj i dawni system ekonomiczny i Religia w Mezopotamii i Egipcie.

15.10.13


Julia Grabowska
Osiągnięcia starożytnych cywilizacji
A
Znaleźć jakie wynalazki pochodzą z Mezopotamii

Jakie były osiągnięcia naukowe oraz stan rozwoju nauki mieszkańców Mezopotamii?


6.10.13


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz